livet i ett nötskal

Alla inlägg den 20 december 2010

Av livetiettnotskal - 20 december 2010 22:01

har nyss städat rummet efter ett antal timmar.

blev så jävla nöjd,

dagen har varit så jävla grym idag!

hoppas¨på lika bra dag imorgon,

för dåhar jag och andré varit tsm i

1 MEGA ÅR!!!!!!!!!!

  

ha det bäst

/  l i l l e n !

Av livetiettnotskal - 20 december 2010 16:51

hej!

skolan har varit sjukt kul idag!
roligaste på länge,

först på svenskan kolla vi på the day after tomorrow, jätte bra!

skit i stavningen nu!

sen blev det håltimme då drog vi ner och fika på håkansdöttrar eftersom att det va sista gången ;(( tårar i ögonen fan :(

sen blev det engelska kul för första gången, hade redovisning för johanna och freddy gick kanon bra ;)

sen blev det spanska kolla på nån film som va skit kul, fast jag minns inte vad den heter :DDDD

nu kom jag hem och dunkar musik och snart ska jag och mamma hämta upp mormor så ska vi in och köpa byrå till Lina.

JAG FICK VG I SPANSKA :DDDDD

megggggggggggggga stolt(a)


bild från idag, mitt det som är godast.

choklad med grädde och marsmällows.

bananbakelse och pepparkaka :DDDDDD



/ l i l l e n

ha det bäst allihopa!

vännerna ni gör dagen värd att gå till skolan.

utan er skulle jag inte orka nånting...  

Av livetiettnotskal - 20 december 2010 16:46



kom hem från skolan för ett tag sen, 
dagen har väl varit helt okej faktiskt,
tittade på filmen The day after tomorrow 
på svenska/so:n ,  jätte bra film faktiskt!

sen på håltimmen drog jag anna, emelie och jensine
och fika, riktigt mysigt, blev en hel del skratt där
om vi säger så ! 

nu ska jag städa rummet lite, får se vad som händer senare..
hare bra ! / moa 

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards