livet i ett nötskal

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

dag 8

Av livetiettnotskal - 24 februari 2011 16:06

♥ Dag 8 – Min bästa vän.
♥ Dag 9 – Ett ögonblick.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12 – Den här veckan.
♥ Dag 13 – Mina drömmar.
♥ Dag 14 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 16 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 17 – Den här månaden.
♥ Dag 18 – Det här upprör mig.
♥ Dag 19 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 20 – Mina rädslor.


min bästavän, jag har många bästavänner, men nämner bara 5 just nu:


Ellengöthlin: du är hela min värld, du är hela mitt liv. har känt dig sen den 10september, och du är allting för mig!

du är den ända som förstår mig när jag har de svårt. 

har inte känt dig så länge, men du är underbar syster, en syster precis vad du är för mig!

vi har delat gråt och skratt och på måndag å hela sportlovet ska vi ha de bäst, stockholm, du ska sova här å en massa, längtar som fan. 

du är allt bästavän, du betyder allra mest för mig, utan dig lever jag inte. du och jag tills döden skiljer oss år.

hoppar du hoppar jag bästis. 

du lyser upp min dag, gråt och skratt och en massa underbar vänskap. är så jävla glad att jag lärt känna dig, utan dig vore jag inte här älskling. jag gör allt och lite till för dej, allt och ännu mera!!

är så jävla glad att jag har dej ellen, du förstår inte, du betyder så jävla mycke för mej, att jag sitter å ler och grinar, för du fattar inte hur mycke du betyder för mej! ;(

helt sjukt, du är så jävla bra ellen, så jävla bra. finns ingen så underbar som du!

du gör mej stark syster, lita på mej, du är allting för mej, och jag gör allt för dig, mår du bra mår jag bra. 

jag älskar dig mest ellen syster bästavän bebis fru älskling göthlin, utan dig lever jag inte. du är allt!

   glöm inte att jag älskar dej mest <3<3<3



Moa:

de finns inte så mycke att säga förutom:

jagälskardig moa och du vet att jag gör allting för dig,du har hjälpt mej när jag va i helvetet och inte klara nå mer, men du hjälpte mej genom att bara finnas till, genom att bara vara här.

du är underbar hoppas du vet de, du är bäst moa.

även fast vi bråkar som fan ibland, men de löser sig,å din huvudmasach är grym! 

du vet att du betyder sjukt mycke för mej,moa, behöver jag ens förklara då skulle de bli en bibel !!

jag älskar dig moa hermansson och jag gör allting för dig !

som du gjorde för mej! <3<3

  du betyder sjukt mycke !!



Jennifer:

du är min bästavän, och utan dig vore jag inte här idag, har inte känt dig så jätte länge, men du är en stor jävla del av mej som aldrig försvinner, du lyser upp dagarna. men nu saknar jag dej som in i helvete. de finns inte, har knappt fått ett leende den här veckan. ler inte utan dig. jag gör allting för dig jennifer de vet du, du är bäst, helt underbar, har aldrig grina vid din sida, eller jo skratt grina, du får mig jämt på humör! du är underbar fantastisk, jag älskar dig jennifer, gör verkligen allt! <3<3<3<3<3 

  

Linn: 

har känt dig sen jag börja i 4an kanske, då va vi typ hela tiden, sen bråka vi eller nått sånt. men nu i 8an är vi gjorda för varann, och du är så jävla fantastisk. utan dig vid min sida är jag ingenting, du är bäst, du får mej jämt på humör, och som du vet, och som jag jämt säger, jag gör allting för dig älskling.

du är grymt med bäst de vet du. 

du betyder sjukt mycke och utan dig klarar jag inte av att leva. 

jag älskar dig linn! <3

gör allting för dig bästavän<3<3<3<3

  

Filippaströmberg:

du lyser upp allting i mitt liv. 

lillasyster, du är grym, du är unerbar, fanastisk. allt.

jag och du tillsammans är grym vänskap. finns alltid vid din sida, vad som än händer, jag gör allt för att du ska må bra. de vet du. allt.

lillasyster, du är en stor del av mej, och utan dig lever jag inte <3<3

jag älskar dig filippa lillasyster strömberg, du är fantastisk! <3<3

  


utan er lever jag inte!

jag älskar er,

jag gör allt för er,

allt!

ni lyser upp min dag,

tack för att ni finns <3<3<3<3

 
 
ellengöthlin

ellengöthlin

24 februari 2011 16:47

biilden...
jag älskar dig abv

http://madebyellen.devote.se

livetiettnotskal

24 februari 2011 17:56

hihih, den är cool den ;)
älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetiettnotskal - 2 mars 2011 17:04


http://emeliejosefine.devote.se                ...

Av livetiettnotskal - 27 februari 2011 21:29

kolla andra bloggen, jag har gjort egen. men bloggar här mä-   www.emeliejosefine.devote.se      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Av livetiettnotskal - 27 februari 2011 18:02

dag 11- i min handväska   jag har ingen.... :D ahhahahahahaha nej, mobil, laddare, pengar, hårspännen,    / l i l l e n  ...

Av livetiettnotskal - 27 februari 2011 17:56


har spelat typ 5 matcher idag, svin kul :) först handboll vann med typ 20bollar. sen fotboll vann två oavgjord en och en förlust... men nu sitter jag hemma vid ellen och ska sova här :D sen imorgon drar vi till sthlm, får se om vi kommer hem ...

Av livetiettnotskal - 26 februari 2011 12:14


♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.♥ Dag 11 – I min handväska.♥ Dag 12 – Den här veckan.♥ Dag 13 – Mina drömmar.♥ Dag 14 – Mitt favoritminne.♥ Dag 15 – Min favoritföde...

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Skapa flashcards