livet i ett nötskal

Alla inlägg den 4 december 2010

Av livetiettnotskal - 4 december 2010 16:41

drar och äter vid nån nu med pappa och lina :)

sen blire nog att vara med moa hoppas jag :D
för jag vill hem så fort så möjligt (a)


godbyyyyye (L)

bilden går inte att ändra så den är rak :(

men jag älskar er ändå!!! :M



/ L I L L E N  

Av livetiettnotskal - 4 december 2010 16:04

   VÄRLDENS BÄSTA KOCKAR!

hejsan alla ,
idagg har jag vart på akuten med mitt knää..
njaaa vad ska man säga ..överantsträbngt båda knäna och på ena knät är ledbandet uttänjt,så blir att vila några veckor nu ..inte kul inte kul :((

just nu är jag med emelie, vi gör allltmöjligt som vanligt :D
ha en bra lördag ! / moa

Av livetiettnotskal - 4 december 2010 10:53

drar och följer med mamma till stan,

för alla är så tråkiga idag :(

ha det bäst.

moa är på plåsterhuset,

så hon skriver nog inget här idag!

det blir nog min blogg idag :)

hhahah! :D

krya på dig moa!!


/ l i l l e n

moa och jag fick en stoooor

maräng på praoen ,

hon åt upp min´halva och hennes hela :DD


ha en bra lördag!!!!  

Av livetiettnotskal - 4 december 2010 09:44

godmorgon.

vaknade nyss med huvudvärk, inget som gillas.

tänkte att jag och moa skulle kolla på hallsta men hon skulle in till

plåsterhuset -.-

andré är sjuk.

vad mer dåligt kommer hända idag!??

finns fan inget att göra!!!

ring mig om ni har nånting vi kan göra :)


   juste andra advent idag :DDD



/ l i l l e n

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards