livet i ett nötskal

Alla inlägg den 7 december 2010

Av livetiettnotskal - 7 december 2010 17:48

drar på handbollsträning nu,

tjenixen!!! :)

ha det bäst allihopa,

imorgon efter skolan drar jag,andré, moa och

några till och badar,

hinner kanske blogga,

eller kanske inte,

det får ni se!!!


pusss hejdå!! :)


jag älskar dig mest andré !!! <3333



/ l i l l e n !   


Av livetiettnotskal - 7 december 2010 16:37

 
biild på mig som liten :D


kom nyss hem från sjukgymnasten, kul att jag måste vila i några veckor nu..nää det gillar jaginte alls. får verkligen inte missa NordenCup som är om någraveckor .. :((    
skolan idag var väl okej, mina underbara vänner gör skoldagarna för roliga!

om någon timme så följer jag med och kollar på min handbolls träning, 
ni får hare så bra ! / moa 

Av livetiettnotskal - 7 december 2010 15:42

nu kan du anmäla dig till veckans blogg! :)

ni kommenterar bilden och skriver tillexempel:

jag är med! :)


vi utser vinnaren om en vecka!
lycka till allihopa!! :D


/ l i l l e n   o c h   m o a !    

Av livetiettnotskal - 7 december 2010 14:49

igår fick vi rekord på så många som titta :)

för oss va det mycket :))))

menmen...

kom nyss hem från skkolan den va JÄVLIGT seg idag.

men ikväll ska jag träna handboll,

svin kul,

fast moa ska inte träna, pga knät :(


ha det bäst allihopa!!

  

jag älskar dig!


/ l i l l e n


kanske kanske bloggar efter träningen oxå ;)


Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards