livet i ett nötskal

Alla inlägg under november 2010

Av livetiettnotskal - 30 november 2010 17:13

  

jag lever .. eller a knappt..
praoen idag gick väl sådär, lite lång tråkigt ..
hahaha jag&emelie somna i bilen hem, då förstår ni hur trötta vi är efter en dag påjobbet..
snart äre träning hopppas jag överlever !haree bra / moaa 

Av livetiettnotskal - 30 november 2010 16:11

livet har aldrig varit segare än dom här två dagarna... seriöst, vill fan inte gå dit längre... jävla häxa!!!!

 i    don't like her!


somna fan i bilen påväg hem,

och nu ska jag äta,

sen dra på träning...

hur fan orkar jag livet?

så jävla segt just nu.. :(

paoskiten hade jag sett fram emot,

men nu..

vill fan itne mera..


Av livetiettnotskal - 29 november 2010 18:45

    

helt slut efter praoen idag, hahaha hur den gick behöver jag ju inte nämna.. 
vissst lite kul vare väl , fast vissa va ju lite för sura .. får väl se om ja & emelie överlever veckan !
bild på våran outfit får ni  sen, kan ju säga attt vi såg ut som riktiga kockar     


hopppas ni haft en bra dag ! / mois     

Av livetiettnotskal - 29 november 2010 18:35

värt att lyssna på, och tänk på vad dom sjunger!

Av livetiettnotskal - 29 november 2010 16:21

hejsan hoppsan!

idag va det prao,

det börja ju dåligt kan jag ju säga.....

jag och moa skulle göra busskortet å vi typ drog det 3 gånger var..

sen skulle vi hoppa på en annan buss å vi ba, nu hoppar vi av, nej tryck på stopp å massa skit...

sen kom vi äntligen dit vi skulle,

fick typ hacka massa skit, sen va det en tant som va skit tjurig på moa :O

hon ba skällde på henne!!! å typ prata som en kille å gick som en ;S


sen klockan 3 va det ÄNTLIGEN dags att gå hem!!!!

ikväll blire kolla på elclasico och real madrid vinner med 2-1 :D

ronaldo! (L)


  


/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 28 november 2010 21:31

hejsan!!

kolla nyss på tv, satte mig här nu,

ska snart kolla igen... :D ahha.

menmen....

imorgon kommer jag knappt kunna blogga, eller jo!

ska ju in på prao i västerås,

får se hur fan det kommer gå! :D

HAHAHHA,

sen blire kolla på EL CLASICO!

REAL MADRID VINNER



ha det bäst!



/ l i l  l e n !!

Av livetiettnotskal - 28 november 2010 18:47

J A G  V I L L  H A ! ! ! ! ! ! !


  

ute

Av livetiettnotskal - 28 november 2010 16:57

nu drar jag och moa ut :DDD

ring om ni vill vara med, !! :)))))

ha det bäst! 

  

/ l i l l e n och m o a

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards