livet i ett nötskal

Alla inlägg den 11 december 2010

!

Av livetiettnotskal - 11 december 2010 20:57

  

jag ger inte upp, jag ska fortsätta kämpa,
jag vet vad jag kan .. 

-

Av livetiettnotskal - 11 december 2010 18:24

 
YY


hejsan hoppsan , 
vad tycker ni om idol finalen då ,var det rätt person som vann ?   
det tycker jag iallafalll ! :D 


idag har jag vart med alisa hela dagen,vi har gjort massa skoj   
nu ska jag göra någrasaker ..
hare så bra ! / moa

& glöm inte bort att anmäla er till veckans blogg? ;) 



Av livetiettnotskal - 11 december 2010 16:51

utan dig klarar jag mig inte,

du är allting för mig,

du är hela mitt liv,

utan dig dör jag.

du är min kraft,

min kraft som får mig orka leva,

kraften som gör att jag sitter här idag.

utan dig finns ingenting kvar av mig,

INGENTING !

utan dig skulle jag somna och aldrig mera vakna igen,

det skulle vara svart föralltid.

snart har det gått ett helt år med dig,

ett underbart år,

inget bråk ingenting,

DU ÄR VERKLIGEN ALLTING FÖR MIG.

när jag är ledsen hjälper du mig,

du säger vi klarar det här tillsammans älskling.

och du har jämt rätt.

vi klarar det tillsammans!

jag är världenslyckligaste på hela jorden,

för jag har dig,

andré jag har dig!

utan andré ingen mig,

utan honom dör jag.

det finns inget bättre än du och jag tillsammans,

inget.

ingen trodde att vi skulle vara tsm ingen trodde på oss,

men nu,

nu ska dom inte säga nånting....


tjugo första december tvåtusen nio.

helt otroligt,

världensbästa datum



  

hoppsan blev lite lång text.. menmen..


/ den lyckliga    l i l l e n

Av livetiettnotskal - 11 december 2010 12:14

sitter hemma vid andré och har gjort sen jag kom hem från träningen(a)

snart ska han å köpa nånting,

och jag drar hem för att göra nånting,

sen kommer han igen!:))

ha en bra dag!!!!!




/ l i l l e n

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards