livet i ett nötskal

Alla inlägg under november 2010

Av livetiettnotskal - 28 november 2010 16:29

  

är med emelie juust nu , vi har vart ner på samhälllet på julsaken, va rättt ovärt faktiskt.. frös ba ihjäl, :)..

igår så va jag med emeliee hela kvällen vi gjorde sjukt roliga saker ,haha
haree bra ! byee / moa


Av livetiettnotskal - 28 november 2010 15:36

hejsan!

kom nyss hem från julgrejet, det va ju bara för kallt :(

jag och moa har jätte kul,

fast.....

ring oss!!

vi vill att du är med oss!! :D

jag och moa DUNKAR julmusik!

kom till mig allihopa, då får ni ett gott skratt, som förlänger livet! :D


/ l i l l e n  & m o a !

Av livetiettnotskal - 28 november 2010 11:39

Gick nyss upp ut sängen och kollade hur mycket snö det va ;o

shit, det är fan jätte mycket nu jö!    : D


idag ska jag vara med moa!

vi ska dra ner på julmarknaden ;)


här kommer lite vinter bilder! :P

  yeah första ljuset tänt!   sjukt mycket snö, igår va det bara 10cm  


/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 27 november 2010 19:54

nu går jag ut med moa och leker i snön :D

eller moa ska få leka med den i snöön :D

nere i snön :DDD


/ l i l l e n   

Av livetiettnotskal - 27 november 2010 18:59

hej.

idag har man bara haft saker hela tiden......

först träning,

sen åka till stan och kolla på handboll,

sen va mä andré

sen kusiner,

sen äta,

sen moa!

fullt upp kallas det :D

hahah,

har knappt bloggat idag för att jag har fhaft så mycket.

förllåt...

menmen....

ha det bäst!


/ l i l l e n !

jag älskar dig mest andré


idag har jag gjort ett jävligt stor grej!

förlåt :'(

jag älskar er....  

Av livetiettnotskal - 26 november 2010 16:32

tjaaaaa,

skolan va skit kul,

hade håltimme/ timmmmar i 3 timmar för jag och moa inte behövde vara med på No för att vi är bäst...!!:D

va mä filippa å ella hela tiden typ, kul vare :D


snart blire träning, ska försöka vara med, har sjukt jävla ont i huve.

imorgon blire hemligt uppdrag,

sen älskling ;*


JAG ÄLSKAR ER !!

NI ÄR UNDERBARA!

UTAN ER LEVER JAG INTE!

ni är the lifeeeeeeeeeee!

iloveyou!


/ l i l l e n      

Av livetiettnotskal - 26 november 2010 09:25

sitter hos emelie & ska snart tilll skolan , slutar kl4 idag & sen ikväll äre träningg :)
ha det bra !
/ moaa
    bild från igååår

Av livetiettnotskal - 26 november 2010 09:09

sovmorgon till 20 över 10 , ruggit skönt alltså!! :)

lyssna på den här låten,

riktigt bra faktiskt! :D

har typ hål jätte länge idag, då kanske det blir dator....

efter skolan så blire träning sen:)

ha det bäst!


/ l i l l e n !   

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards