livet i ett nötskal

Alla inlägg den 18 november 2010

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 23:25

Kollade på Robinson och nu börjar det bli spännande?

vilka hejar ni på?:)

kalis eller buwanga?

tror jag dom  heter?!


men jag och moiiis har varit ute skulle kolla på andré när han träna,

och när vi väl va där gjorde vi oxå det! skit kul.

när vi cykla hem ramlade badå två, plus att vi körde ett antal varv i rondellen :D

wiiiiiiie :)

snart ska vi väl lägga oss å sova,

för imorgon blire hårda tag   



Det här va när moa SATT  kvar på sadeln.....       

Sen tillslut orkade hon inget mera, och då blev det....

POOOOOFFFFFFFF

SÅ LÅG HON I SNÖDRIVAN.....

klant arsel kallas det!



/ L i l l e n !


Av livetiettnotskal - 18 november 2010 22:56

tjennnnare bloggen ,
jag&emelie kom nysss hem efter massa äventyr..
vi drog tilll tennishalllen& spela tennnis  med andré &johan , senn så va vi ute etttt taag &hade skoj!
aaaaa men ska nörda nått spel med emelie nu , hejsvejs !
sover hos emeliee inatt förresten , för vi är lediga imorgon ;))))
// moiiiis   



   


finbild äre oxå !

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 19:46

kommentera ännu mera,

fråga oss frågor, vi svarar på det mesta.

just nu ligger vi på topp 3 i frågor !:)

så fortsätt så här!   


GLÖM INTE VECKANSBLOGG!!!!

skriv eran blogg och ni är med ;)

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 18:09

Just nu sitter jag och dunkar julmusik,

moa och lina spelar handboll i hallen,

jag designar lite på bloggen :)

julen är äntligen snart här, då måste ju bara

JULMUSIK HISSAR


imorse när jag cykla till skolan va jag tvungen att ta en omväg,

så idag blir

BYGGARBETARNA DISSAR
det slösar både pengar och energi på att man ska få ta omvägar...... :(



Av livetiettnotskal - 18 november 2010 16:38

HEJHOPP !
just nu sitter jag hemma hos emeliee, vi ska snart ut & hitta på nått skoj :))
idag har jag inte gjort nått annat än vart i skolan, men var väl kul de, mina vänner gör ju dagarna för roliga !
ha en fortsatt bra dag , bara för de ska jag ha ! Y
 
glöm inte bort attt kommentera så ni är med i veckans bloggg !



  


bild på mitt älskade handbolls lag !


/ skalman  

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 15:47

va nyss ute och tog lite bilder,

från andra snön !     :)

    okej, om jag ska vara helt ärlig så gick jag aldrig ut, utan jag tog kort genom mitt fönster (a)

  

Den bilden ritade jag på bilden idag, riktigt stolt faktistk :)

nej men den blev riktigt bra här på min vägg, sitter som en smäck! :D


nu kommer moiiiiiiiis så vi ska väl dra ut, å smyga på ándré när han tränar.

ni får ha det så skoj allihopa!!!!!


///// L I L L E N !   

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 09:01

hejåhå, skalleper här..

just nu sittter jag hos emelie aiiiirakk och vi ska snart till skoliis,
något skönt med sovmorgon idag oxåårå :D:D

idag efterskoliis , ska jag va med emelie trorja , får väl se va vi hittar på för skoj :))))
PLUS ATTT IDAG HAR JAG NAMNS DAAAAG :d:d

nu ska vi sticka , hejsvejs , ha en bra dag !

//// mooiiis

Av livetiettnotskal - 18 november 2010 08:48

Grattis på namnsdagen Moa !

Lillemor till dig oxå!

Ha en bra dag !!!

  

haha, oseriös bild

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards