livet i ett nötskal

Alla inlägg den 19 november 2010

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 21:16

Träningen va ju bara för kul,

imorgon äre ju två matcher sen efter har jag

länslagsträning s uttagning..

så TAGGA till allt det! :)

Kom hem från träningen mormor hade gjort iordning majsgrejer:)

sviiina gott (a)

nu lyssnar jag på idol å sen kommer möller , det är ju bara för bäst!


RÖSTA PÅ OLLE OCH JAY DOM ÄR KIINGAR!



söndag äre 11 månader<3



/ L i l l e n   

 

imorgon kanske jag inte hinner blogga så jätte mycket!

men försöker så gott jag kan,

så håll ett öga på nya inlägg ;)

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 16:40

hej , idag har jag vart med emelie ettt ttag , sen har jag inte gjort så mycke mer :)
nu ska jag snart äta nånting sen drarjag på träning , vi hörs efter byeee :)))
/ moa  

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 16:27

Snart bär det av på handbollsträning   

har inte tränat på ett tag nu, så känner mig extra springsugen ;)

blir bara ett kort inlägg nu, men sen när jag kommer hem.

kommer det nog ett lite roligare inlägg :D


HA DET BÄST NURÅ!!!


Mera än bäst!  

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 14:16

drar till mormor ochn äter lite mat,

sen är jag nog mä andré ;)

eller moa :D

får se hur det blir!

fortsätt ha en bra dag!


/ Lillen

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 13:22

 

 

  

 

BLI VECKANS BLOGG!

du blir veckans blogg genom att kommentera den här bilden,

det är lätt:

kommentera,

skriv din blogg,

skriv något på kommentaren!

och du är med!


du får lite extra chans att bli det om du kommenterar andra bilder oxå! ;)


Vi utser vinnaren den 24 november !



(KUL ATT NÅGON HAR TAGIT VÅRAN TEXT OCH GJORT PRECIIIIS LIKANDANT PÅ SIN BLOGG -.-) nämner inga namn....


MEN KOMMENTERA OCH BLI VECKANS BLOGG"  

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 12:19

idag är vi lediga, inge skönt då....

sov verkligen ut idag,

galenskap hela dagen,

det ser jag framemot (a)


en liten låt som kan få er att längta (a)

Av livetiettnotskal - 19 november 2010 12:09

Vaknade för en tille sen kanske,

har kolla på tv å ätit frulle bulle :D

menmen.....

idag blire att vara mä moa å hulken,

sen va mä andré   

sen dra på träning till 8 (a)

skriver nog något underdagen!


HA DET BÄST !


  jagälskarerbrudar!   oseriös bild!

André som har skrivit :')  



/ L i l l e n

foto · sport
Av livetiettnotskal - 19 november 2010 00:07

NU SKA VI SOVA
 
NATTINATTI

HÖRSIMORGON

/
SKALMAN  
  
sweet

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards