livet i ett nötskal

Alla inlägg under januari 2011

Av livetiettnotskal - 11 januari 2011 15:49

hejsan!

hoppas ni gillar headern ochfärgerna!

jag älskar dom!


har haft en grymt kul dag ,

vännerna gör ju dagen!

speciellt du...! :D

utan dig hade jag itne stått häridag!

tack för allt!

iloveu bästavän!


snart träning, så vi åker tåg idag,

som förvåning.. :D


ha det bäst,

eller aa det ska ju jag ha då.. ! :D

MOHAHHAHA!

hejdå!

/ l i l l e n !   

Av livetiettnotskal - 10 januari 2011 18:06

YES VI ÄR VIDARE I STEG 4 I USM!!! :D

mötte ett utav sveriges bästa lag och vi vann mot dom! :D

helt grymt!
det stog: skövde vinner gruppen lätt. men vi vann!

aja, jag gjorde illa hakan igen, så jag har väldigt ont nu... :(

gammal bild..

    

men idag, va det skola, det va väl sådär....

eller svenska lektionen va trög. ska ha massa prov å skit!!!!

sen va det hemkunskap det va grymt med linn! :D


ha det bäst!! :D

/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 8 januari 2011 18:33

skönt att komma hem med en vinst på

18-9!

grymt bra spelat!

imorgon äre två matcher, som vi ska KROSSA!!


ha det bäst!

IRSTA ÄR BÄST! <3<33<3


/ L I L L E N   

sov

Av livetiettnotskal - 7 januari 2011 13:22

moa och jag åkte snowboard igår,

va sjukkkt kul! :D

sen sovmuppen vid mig,

och vi hade skit kul,

spela wii hela natten typ! :)

hade jätte kul!

idag har jag träningsmatch mot 95orna! inför USM imorgon!

sen sover jag vid andré <3

ha det bäst!!!


/ l i ll e n   

Av livetiettnotskal - 6 januari 2011 11:45






kom hem från sälen igår, hade det jätte bra där !
senare på kvällen så tränade jag handboll, 
gick helt okej, gjorde inte direkt nått att vi träna på kantskott nästan hela träningen, eftersom jag var bedrövlig på de på nordencup.. haha inge mer om de, 

snart så kommer emelie, vi hittar nog på massa kul, sen på eftermiddagen blire backen .., hoppas jag inte slår ihjälmig..!   

ha en jätte bra dag ! / moa 

Av livetiettnotskal - 6 januari 2011 10:52

godmorgon jag vakna nyss

och idag ska jag och moa,

dra till backen å åka :)

senare vet jag inte vad som händer!

men ni får ha det bäst allihopa


glöm inte svara på omröstningen !! :)

  

/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 5 januari 2011 12:05

HAR TAGIT BORT MINA STYGN PÅ HAKAN NU!:DDDDD

gjorde faktiskt ganska ont. kan fortfarande inte tugga maten ;(

snart kommer kusiner, då ska jag dra ut å mula dom, och bomba med snöö :)

ha det bäst!


här kommer lite vinter bilder jag tagit! :)

    

det kommer flera sen, gick inte att lägga upp nu,

blev nå konstigt ;(



/ l i l l e n


Av livetiettnotskal - 4 januari 2011 11:56

hej!

sitter vid mormor !

hon följde med mig ner till vårdcentralen,

tog massa blodprover å skit!;(

ska dit igen sen klockan tre.

sen imorgon ska jag ner dit igen KLOCKAN 10 :o

ska ta bort stygnen :D

har sjukt ont faktiskt ;(

senare ikväll ska jag va mä andré tror ja,

om jag orkar. är så jävla slut...  :(

  

/ l i l l e n !

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards