livet i ett nötskal

Alla inlägg under januari 2011

Av livetiettnotskal - 25 januari 2011 16:01

äre sant?;o

har moa lagt upp ett inlägg?

ser jag rätt?

eller äre bara jag som ser det?


sverige-danmark idag  i handbolls vm!

vene om jag ser den, för vi har ju träning klockan halv 7 ;)

med dom allra bästa ;***

  

jag saknar linn ;(((

ha det bäst!


/ l i l l e n !


Av livetiettnotskal - 24 januari 2011 20:55

hej har inte bloggat påett tag som ni kanske märkt.. inte orkat med det helt enkelt, tur att emelie håller bloggen vid liv  iallafall 

dom senaste veckorna  har väl vart som vanligt.. först skolan , sen tränat eller varit med kompisar.. 

ska väl försöka bli lite bättre på att blogga :)))
hare bra ! / moa 


.. 

Av livetiettnotskal - 23 januari 2011 13:51

hej, hemkommen från ellen fjällen nu!

  

älskar dig bästis,

gammal bild från hennes dator, som jag råkade ta (a) <3

och sjukt jävla kul har jag haft,

aldrig haft så kul som jag hade med min bästavän !:D

nu är jag vid mormor och har nyss ätit!


och här kommer en bild på oss,

sen DM GULDET, igår!!!! :D <3


bästa laget ;*  


/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 22 januari 2011 20:24

kom nyss hem till ellen, för fotboll hela dagen!

börja bra med nya laget, DM GULD I F16 (Y)

sen länslagsträning, gick väl bra...


nu sitter jag här med ellen eller a hon duschar, och tar sin lilla tid!

snart drar vi ner äter thaiiiiii

Av livetiettnotskal - 22 januari 2011 11:26

taggar inför dm med 95orna.

sen länslagsträning! :D

fotboll är ju livet!
sen kilar jag till ellen med henne

och vi ska ha grymt jävla kul alltså,

LÄNGTAR SOM IN I HELVETE SKA NI VETA!!!!!!!! :DDDDDDD


ha det bäst!


/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 21 januari 2011 08:33

fotbollsträningen inför dm,

va så jävla kul alltså!! :D

  


idag börjar vi 10.20,

sen slutar vi tie i fyra.

måste hinna hem, å äta,

sen går tåget till träningen

halv 5...


imorgon fotboll hela dagen ;***


/ l i l l e n !

;)

Av livetiettnotskal - 20 januari 2011 15:11

tjenareeeee


kom nyss hem från doktorn.

snart drar jag till moa  och är med

henne och hulken!

    

sen fotbollsträning typ 8-kvart över9,

imorgon träning :D <3

lördag fotboll först,

dmfinal, sen länslagsgrejs.

  

sen sover jag vid ellen ;**

LÄNGTAAAAAR!


älskar er!

/ l i l l e n  

Av livetiettnotskal - 19 januari 2011 15:35

  

ganska seriös bild på moe ! :D

HOST*


först svenska, va  väl helt okej...

sen spanska, hände väl inte så mycket förutom att jaghatar läraren, men....

mattrprovet gick SÄMST för mig,

blir not omprov om jag säger så... ;(

behöver nog lektioner tror jag?!


halv 6 tar jag och moa tåget in till västerås, å ska göra en grej

först, sen drar vi till träningen

som blir kul som vanligt ;)))))))

med världensbästa! (L)

   


/ l i l l e n   

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards