livet i ett nötskal

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av livetiettnotskal - 17 februari 2011 19:45

a ska väl prova på de här ! :)
jag heter emelie och är 14år, jag har jätte bra kompisar i skolan som jag inte klara mig utan. dom betyder så mycke för mig!
nästan varjedag har jag handbollsträningar, med världensbästa lag irsta hf f96, jag älskar dom enormt ! ni gör min daaaag,
började spela i hallsta när jag gick i tvåan ungefär :) sen nu förra året bytte jag till irsta.
började fotboll när jag va ungefär 5år, så har spelat ett tag :)
nu har jag fotbollsträning, och jag har nyss börjat i ett nytt lag, rytterne f94. de är jätte kul och alla är jätte snälla, jag har inte direkt nån love, de tog slut för nån månad sen... men de är ba va stark å gå vidare :)
hoppas att den nya kommer en vacker dag ;)
de va väl de jag kunde säga nu.....
                 
jag älskar er
 
♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Mitt bästa minne.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Mina föräldrar.
♥ Dag 5 – Uppväxten.
♥ Dag 6 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 7 – Min favoritplats.
♥ Dag 8 – Min bästa vän.
♥ Dag 9 – Ett ögonblick.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12 – Den här veckan.
♥ Dag 13 – Mina drömmar.
♥ Dag 14 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 16 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 17 – Den här månaden.
♥ Dag 18 – Det här upprör mig.
♥ Dag 19 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 20 – Mina rädslor.
  
idag har jag varit på akuten med morfar, han fick åka in med mig för hela min familj är magsjuk, förutom jag, gjorde ju illa armen på matchen, så dom fick inte riktigt reda på vad d va, men de va inte av som tur är!
nu har jag riktigt jävla ont i den...
efter d drog jag å morfar å käka på bk,
sen drog jag till moa å va mä henne ;*
/ l i l l e n

Av livetiettnotskal - 17 februari 2011 16:08

     

Av livetiettnotskal - 17 februari 2011 16:06

vi tänkte börja med utmaningen i 20 dagar ..

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Mitt bästa minne.
♥ Dag 3 – Mina syskon.
♥ Dag 4 – Mina föräldrar.
♥ Dag 5 – Uppväxten.
♥ Dag 6 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 7 – Min favoritplats.
♥ Dag 8 – Min bästa vän.
♥ Dag 9 – Ett ögonblick.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – I min handväska.
♥ Dag 12 – Den här veckan.
♥ Dag 13 – Mina drömmar.
♥ Dag 14 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 15 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 16 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 17 – Den här månaden.
♥ Dag 18 – Det här upprör mig.
♥ Dag 19 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 20 – Mina rädslor.

Presentation

Ställ din fråga till oss här!

23 besvarade frågor

Omröstning

Hur har år 2010 varit för dig? :)
 bra
 dåligt
 grymt
 nja sådär...
 jätte dåligt!
 BÄSTA ÅRET NÅNSIN!
 helt okej..
 vill bara glömma 2010!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Omröstning


Ovido - Quiz & Flashcards